Post by lipapattati on Mar 5, 2022 20:35:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Stickman Heroes: Monster Age ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Stickman Heroes: Monster Age IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Idle Stickman Heroes: Monster Age 2022 version ▞▞▞
Ge det här spelet ett 5-stjärnigt betyg. Jag älskar spelet så mycket
Det här spelet är så våldsamt
Blossom Blast Saga கேஷுவல் hca
Det är asam beacas det har kämpande bravry.
Verkar vara en sämre klon av tap-titaner med mer påträngande annonser. Att överraska spelare med påtvingade annonser är dålig design. Jag avinstallerade första gången jag fick en annons - utan förvarning - från att starta striden.
Det är en väldigt cool kraftfull app
Fixa det här spelet
Behöver google play prestationspoäng och ledarskapsalternativ..
Stickmans vs monster
Det är coolt. Grafiken är bra och karaktärerna är coola och spelet är så coolt att du borde vara bra
Roligt spel, men långsamma framsteg bortom grundläggande nivåuppgångar. Måste mala som fan om du inte spenderar pengar och reklamboost. Ädelstenar verkar inte ha någon användning så vitt jag kan se. Boss slagsmål kommer inte att aktiveras. Inget stöd i spelet.
riktigt coolt och trevligt spel jag gillar spelet och jag rekommenderar det till alla
Jag gillar det för att det är roligt 🙂
ANNONSER ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONSEN ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS ANNONS efter annonsen till den punkt kan jag knappt spela eftersom den fryser min telefon att det är okej för mig att spamma din recension med samma sak och nu har du fräckheten att inte bara reklamspam. Men släpp den enda annonsen som gjorde skillnad från x5 till x3. raderade
Nej du fula
jaha bra
Idle stick är min tomgång
Superbra spel
bobobobobobobobobomo geme
Bra bra
Det här spelet är fantastiskt och det är coolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tvångsannonser
Idle Stickman Heroes: Monster Age Veiksmas qbb
Nu vet jag inte om det är kul men det är riktigt bra
Gamenya udh bagus banget, tapi sayang fastnat nivå 70 jadi kqsih *2 dulu ya sampe bug nya diperbaiki
Idle Stickman Heroes: Monster Age Акционе zto
Spelanimationen är cool, många karaktärer att välja på, några med liknande förmågor men olika i sällsynthet vilket gör den högre rankade hjälten såklart starkare. Det finns en meter bar där du kan trycka för att öka ditt partis makt. Jag bara hatar att mätarstången automatiskt trycker på om den lämnas ensam ett tag. Jag kan inte hantera mina lager, färdigheter och fest. Bugs, jag kan inte spela Boss Rush, jag kan bokstavligen inte.
Det här spelet är så coolt
Det var superkul och intressant tills jag når steg 70, när jag slog det satt alla mina karaktärer där som om det inte finns fler nivåer att gå till
Det är ett fantastiskt spel och jag laddar ner det här spelet, jag var så så så så exalterad
Idle Stickman Heroes: Monster Age Veiksmas qbb
Fantastiskt spel, när jag spelade det var klockan ungefär 3 och när jag var klar var klockan 8. Stor tidsfördrivare.
Ganska bra spel, förutom att du inte kommer förbi nivå 70.
Ja, jag vet att det är din första recension så det här spelet är bra, men kan du lägga till fler hjältar
Bra spel
Stickman Heroes: Возраст монстров Экшен qny